Forum Remember Citadel Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Baza Danych

 
Odpowiedz do tematu    Forum Remember Citadel Strona Główna » Plikownia Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Baza Danych
Autor Wiadomość
Sheodan
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Baza Danych
Baza danych ruszyła. Będą w niej umieszczane pliki, mody misje do System Shocka. Zachęcam do odwiedzania i sciągania. W temacie tym bede przed umieszczeniem danego pliku opisywał jego działanie.

Adres : [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheodan dnia Wto 13:36, 08 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Wto 10:45, 08 Sie 2006 Zobacz profil autora
Sheodan
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post SHTUP Mod
SHTUP

Opis: Mod Shtup ma za zadanie polepszyc jakosc grafiki w System Shocku. Większość tekstur w grze posiadały rozdzielczosci w trybie 64x64 lub 128x128, dzieki SHTUP zmienia sie one na 256x256.

Opis Orginalny: SHTUP is a mod for System Shock 2 which aims to increase the resolution of all the common (and quite a few of the not-so-common) object textures. A secondary objective of the mod is to correct all other graphical glitches, such as typos, continuity errors, texture alignment errors, and so on. All of this is to be done while sticking as closely as possible to the original art style. Simply put, our goal is to make SS2 look like a higher-res version of itself.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheodan dnia Czw 13:06, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Wto 13:21, 08 Sie 2006 Zobacz profil autora
Sheodan
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Tapety
Wrzucilem kilka tapet, mozna juz pobierac.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:00, 08 Sie 2006 Zobacz profil autora
Sheodan
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Nowości
Weapon Pack

Opis: Mod ten podmienia stare bronie na ich nowsze wersje, dodano również nowe odgłosy.
Wepon pack
Instalacja: Rozpakować pliki do katalogu z zainstalowanym SS

Opis Orginalny: As the thread name suggests, this is a weapon replacement pack to improve (or if it doesn't suit your taste, degrade Razz) your SS2 expereince. Currently the grenade launcher, the shotgun and the fusion cannon are replaced; more weapons or improvements to these will come later, as I gather feedback.

Installing is fairly straightforward - simply unzip into your SS2 folder. Note that you should have made the game mod-friendly beforehand. To uninstall, simply delete/rename the files.


Zombe Mod Menager

Opis: Menager umożliwiający instalacje i deistalacje modów do SS2

Opis Orginalny: What is this SS2MM thing good for?

First of SS2MM means "System Shock 2 Mod Manager".
Features:

* Easy activation/deactivation of mods / fan missions.
* Provides overview of active / exsisting mods.
* Automatic conflict check between mods.
* You can use separate savegamesets for fan missions / mods / original game
* Supports .zip, .rar and .ss2mod files as mods.

The following mods are included in v1.10 of SS2MM:

* NoDegrade - weapons never broke.
* NoRespawn - monster respawn rate reduction.
* Undead - GOD mode (you can't die).
* Berserk color mod v1 - changes the look of all SS2 levels.
* RGB 2 BRG - colors of projectiles and other particle effects changed.
* RGB 2 GBR - colors of projectiles and other particle effects changed.
* New sky - replaces the SS2 sky with a beter resolution one.
* Orange, Green, Black, Purple, Red, White and Yellow laser rapiers.

Difficulty mod

Opis: Mod zmieniający kilka technicznych spraw, poprawiających grywalność.

Opis Orginalny: Backup the file "shock2.gam" in your SS2 install folder. Unzip the archive into your mod-ready installation of SS2.
Or just change the .zip-extension to .ss2mod to use with Zombe's Mod Manager.


This is a game balancing mod to increase the difficulty for the player. (As discussed on TTLG.)

Features:

All monsters 3x Healthpoints.
Weapons: Reduced degrade rate to compensate.
Implants require cyber affinty based on there usefulness.
Armor requires different statistics making it more necessary to upgrade stats.
Most items recycle for more.
Wrench / PSI sword / Laser rapier scaled up a little.
Viral proliferator and Worm Launcher are alot more worth while to wield.
A lot more... play it yourself to find out =)

P.S Przed instalacja któregoś z modów zachecam do ściągnięcia Zombe Mod Menager, uprzyjemni prace, a w niektorych przypadkach jest nawet obowiązkowy

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:08, 09 Sie 2006 Zobacz profil autora
Sheodan
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Nowości
SS2 HiTorque's complete Med/Sci changes

Opis: Usprawnienia na poziomie medycznym.

Opis Orginalny:The text below is taken from several posts by HiTorque written on WugglesUnlimited (RIP) at the time he made some very impressive modifications for the MedSci-level that I have gathered in this single Mod. Most notably these are some stunning (transparent) glass pane doors and (the previously leftout) body lockers for the MedSci morgue which add perfectly to this place.
Note that HiTorque made his Mod compatible to Straylight's ADAOB mod. To play with both mods you should install ADAOB first. Zombe's Mod Manager will complain about the mods being incompatible when activating HiTorque's Mod then but this can be safely ignored.
Remember to start a new game to make this mod work.

Please note that the links to digitalnugget.com (Wuggles Unlimited domain) below are dead now.

System Shock Patch

Opis: Patch dodający tryb multiplayer, możliwości wyłączenie spawnu, zmiany w rejestrze...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:05, 10 Sie 2006 Zobacz profil autora
Sheodan
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Nowość
System shock 2 HigRes texture beta5 to version SS2

Opis: Ulepsza grafike.

Instalacja: Podmienić pliki w katalogu SS.

Skórka do Winampa


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:18, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Remember Citadel Strona Główna » Plikownia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin